Boek over de allerslechtste slogans

07-06-2017

Ik verf tot ik sterf. Best een leuke slogan toch, voor een schildersbedrijf? Daar zijn de meningen over verdeeld. Vanmiddag om 16.00 uur presenteren Tefke van Dijk en Christine Liebrecht in het Cultuurcafé hun boek over slechte slogans. Sinds 2011 houden ze jaarlijks een verkiezing. Via sociale media kunnen gewone stervelingen reclamespreuken insturen en meestemmen over de meest tenenkrommende zin. Tefke van Dijk is journalist (in het verleden onder meer voor Vox) en letterkundige Christine Liebrecht promoveerde in 2015 aan de Radboud Universiteit op een onderzoek over krachtig taalgebruik in uiteenlopende boodschappen. Het boek Ik verf tot ik sterf kost 9,95 euro.

Vox Magazine

Het onafhankelijke magazine van de Radboud Universiteit

lees de laatste Vox online!

Vox Update

Een directe, dagelijkse of wekelijkse update met onze artikelen in je mailbox!

Wekelijks
Nederlands
Verzonden!